Naujienos
Programos „eTwinning“ poveikis mokytojų gerai savijautai (apklausos rezultatai)
2024-11-07„eTwinning“ šių metų stebėsenos ataskaitoje daugiausia dėmesio skyrė „eTwinning“ poveikiui mokytojų gerai savijautai.
Ataskaitoje buvo nagrinėjamas suvokiamas „eTwinning“ poveikis mokytojų asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui, jų emocinei būsenai ir socialiniams santykiams, užmegztiems „eTwinning“ bendruomenėje, taip pat jų suvokimas apie „klestėjimą dėl darbo“. Duomenys buvo renkami atliekant internetinę apklausą ir pokalbius su pradinių ir vidurinių mokyklų mokytojais, aktyviai dalyvaujančiais programoje.
Mokytojai, dalyvavę „eTwinning“ veikloje, mano esantys laimingi ir patenkinti įvairiais gerovės aspektais, ir apskritai atrodo, kad „eTwinning“ daro teigiamą poveikį visiems aspektams. Tai patvirtina mintį, kad „eTwinning“ prisideda prie to, kad mokytojai jaustųsi laimingi ir sveiki tiek asmeniniu, tiek profesiniu požiūriu.
Keli apibendrinimai iš apklausos ataskaitos:
- Mokytojai, aktyviai dalyvaujantys „eTwinning“ programoje, mano, kad programa turi didesnį poveikį jų mokymo veiksmingumui nei tarpasmeniniams santykiams mokykloje.
- Mokytojai teigė, kad jų emocinė būsena tiek kasdieniame gyvenime, tiek „eTwinning“ veiklos metu buvo teigiama. Jie pažymėjo, kad dalyvavimas „eTwinning“ veikloje ir pripažinimas sustiprina šį teigiamą poveikį.
- Programa teigiamai veikia savarankiškumą, kompetenciją ir ryšį. „eTwinning“ taip pat pažymėjo, kad „eTwinning“ skatina jų asmeninį augimą ir didina pasitikėjimą savimi.
Visą ataskaitą apie apklausos rezultatus rasite ČIA.