Kvalifikacijos tobulinimas

Tarptautinio programos „eTwinning“ profesinės raidos seminaro „IKT naujovių, naudojamų „eTwinning“ projektuose, integracija į ugdymo turinį“ atgarsiai

2015-12-30

2015 metų lapkričio 20-22 dienomis Ochrido mieste (Makedonija) vyko tarptautinis programos „eTwinning“ profesinės raidos seminaras pavadinimu „IKT naujovių, naudojamų „eTwinning“ projektuose, integracija į ugdymo turinį“.

Šio seminaro tikslas – supažindinti projekto „eTwinning“ veiklas vykdančius pedagogus su novatoriškų IKT taikymo metodikų integravimu į ugdymo planą. Seminare dalyvavo mokytojai iš Vokietijos, Švedijos, Norvegijos, Slovėnijos, Makedonijos, Belgijos, Suomijos, Danijos, Estijos, Latvijos, Lietuvos, Islandijos, Turkijos, Portugalijos, Austrijos ir Prancūzijos.

Renginys prasidėjo nuo atidarymo ir pasveikinimo kalbų, kurias sakė Mr. Darko Dimitrov, Nacionalinės agentūros direktorius, Mr. Mustafa Hakan Bucuk, Turkijos švietimo ministerijos atstovas, Mrs. Claire Morvan, Centrinės paramos tarnybos atstovė ir kiti.

Organizatoriai norėdami sukurti draugišką atmosferą ir bendrumo jausmą  pasiūlė žaidimų į kuriuos įsitraukė visi seminare dalyvavę mokytojai. Žaidimai labai pakėlė nuotaiką ir sudarė sąlygas dalyviams susipažinti iš arčiau. Taip pat seminaro metu buvo organizuota išvyka į Ochrido miestą kurios metu gidas linksmai ir išsamiai pristatė miesto istoriją.

 

Seminaro metu vyko net 4 praktiniai užsiėmimai, kurie leido atrasti begalę įrankių, pritaikomų ne tik „eTwinning“ projektuose, bet ir kasdieniniame pedagogo darbe:

“Collaborative Web Tools”

Šiame užsiėmime buvo pristatomi įvairūs įrankiai mokytojams ir mokiniams, kurie padėtų kurti ir improvizuoti įkeliant medžiagą, kad ji būtų įdomesnė, patrauklesnė, labiau sudominanti mokinius ir projektų partnerius. Pristatyti įrankiai – bit.ly, TitanPad, Quizlet, FlockDraw, Pollev, Socrative, Govote, Google Forms ir Mindmaster. Pranešėjai įtraukė mokytojus į žaidimus, kurie buvo sukurti su pristatomais įrankiais ir taip sudarė sąlygas labiau suprasti įrankio praktinį panaudojimą.

“ICT and Education”

Antrame užsiėmime buvo pristatyta, kaip svarbu naudoti informacines technologijas ugdymo procese. Buvo mokoma kaip svarbu pajusti ko reikia šiuolaikiniam jaunimui ir eiti koja kojon su tuo – nedraudžiant naudotis kompiuteriais bei mobiliaisiais telefonais, o įtraukiant juos į ugdymo turinį.

„Game Based Learning“

Trečiame užsiėmime buvo pristatyta daug programų, kuriomis galima sukurti žaidimus naudojant ugdymo turinį, sukurti klausimus, įkelti paveiksliukus, nustatyti atsakymų laiką ir daug kitų įdomių nustatymų, kurie motyvuotų mokinį mokytis. Šis užsiėmimas leido mokytojams pasijusti mokiniais ir pamatyti, kad mokymasis gal būti smagus tiesiog žaidžiant mokytojo parinktus edukacinius žaidimus.

„21st Century ICT Skills in eTwinning“

Šiame užsiėmime taip pat buvo akcentuojama kuo plačiau naudoti informacines technologijas ugdyme ir taip sudominant mokinį. Taip pat buvo sakoma nebijoti kažko nežinoti ir prašyti mokinių pagalbos. Tai skatins jų pasitikėjimą, sudarys sąlygas jaustis reikalingu. Užsiėmimo metu buvo pristatytos įvairios piešimo, nuotraukų redagavimo ir filmukų kūrimo programos, vertingos tiek ugdymo procese tiek eTwinning projektuose – Animoto, DrawltLive, VoiceThread, StoryBird, SmileBox ir t.t.

 

Žinoma, didžiausia nauda dalyviams – būti tokioje teigiamoje atmosferoje, su pozityviais žmonėm, generuoti naujas idėjas, prisijungti prie jau esamų projektų, kurti naujus ar tiesiog užmegzti ryšius ir kontaktus su potencialiais projektų partneriais. 

Naujienų kategorijos

Žymos