Kvalifikacijos tobulinimas

Seminaro „Suvienyti kultūrų įvairovės“ dalyvių įspūdžiai iš Prahos

2018-08-06

Birželio pradžioje vykusiame kontaktiniame seminare „Suvienyti kultūrų įvairovės“ (angl. „United in cultural diversity“) tarp 42 įvairių dalykų mokytojų iš Europos, dalyvavo ir 3 atstovės iš Lietuvos. Į Čekijos sostinę Prahą sukviesti dalyviai ieškojo partnerių naujiems projektams, susipažino su „eTwinning“ funkcionalumu, IKT įrankių naudojimo pritaikymu pamokose.

Pažintį su „eTwinning“ bendruomene nuo šio seminaro pradėjusi anglų kalbos mokytoja Renata Keliotienė iš Vilniaus „Žiburio“ pradinės mokyklos sako, kad nors kaip pradedančiajai nebuvo lengva suprasti „Twinspace“ erdvę bei IKT įrankius, tačiau organizatorių rūpestingumas ir profesionalumas užtikrino sėkmę. Ji kartu su mokytojomis iš Latvijos bei Čekijos parengė projektą „Dalinuosi istorijomis – dalinuosi kultūra“ (angl. „Sharing stories – sharing cultures“), kurio tikslas su 7-10 metų mokiniais sukurti daugiakalbį garsinį žodinį, nupiešti iliustracijas tautinėms pasakoms bei patalpinti jas elektroninėje knygoje.

Telšių „Germanto“ progimnazijos mokytoja Giedrė Raudonienė sukūrė projektą „Virtuali kelionė“ (angl. „Virtual travel“) ir sudomino 6 seminaro dalyvius. „Mano sukurtame projekte dalyvaus 2 Gruzijos, 2 Čekijos atstovai, kroatė bei lietuvė. Dirbdami komandoje 7 –iese sukūrėme projekto darbo procesą, sprendėme, kokius įrankius naudoti ir kaip projektą padaryti patrauklesnį.“ – pasakojo G. Raudonienė. Seminaro metu išbandytus IT įrankius G. Raudonienė pasiūlė pristatyti Telšių rajono kolegėms surengdama mokymus rudenį.

 

Asta Jankauskienė, Klaipėdos Gedminų progimnazijos direktoriaus pavaduotoja, džiaugiasi, kad seminare išbandė naujus, niekada nenaudotus IKT įrankius jau spėjo pritaikyti savo lietuvių kalbos pamokose. Štai keletas jų: PixabaySuperlamePiZapLinoitLearning appsWordartAnswer gardenMindmupJigsaw planetFotorStory jumper.

Keletą įrankių A. Jankauskienė jau spėjo išbandyti ir pamokose. „Per kalbos ugdymo pamoką „Lyderio savybės“ diskutavome apie lyderystę, mokiniai turėjo išskirti raktinius žodžius, kurie nusako lyderio savybes, išrinkti tinkantį simbolį, paaiškinti savo pasirinkimą. Taigi, programa Wordart labai tiko pamokos apibendrinimui. Dėliodami programa Jigsaw planet sukurtą dėlionę mokiniai pakartojo lietuvių kalbos dalis, jų gramatinius požymius. Įrankį Linoit panaudojau temos apibendrinimui-refleksijai“, – patirtimi dalinosi seminaro dalyvė.  Ji taip pat grįžusi iš seminaro pravedė mokymus progimnazijos kalbų mokytojams pristatydama įrankius ir metodus, kurių išmoko seminaro Prahoje metu.

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus:

Naujienų kategorijos

Žymos