Kvalifikacijos tobulinimas

Atgarsiai iš seminaro Prancūzijoje

2019 birželio 26

Lilyje (Prancūzija) balandžio 26-28 dienomis susirinko apie 70 tarptautinio „eTwinning“ seminaro dalyvių iš įvairių Europos šalių. Seminare dalyvavę mokytojai turėjo įvairių tikslų: rasti partnerius, sužinoti apie naujus IKT įrankius, susipažinti su naujais didaktiniais dalykais, tobulinti prancūzų kalbos įgūdžius, gilinti sociokultūrines kompetencijas.

Prienų „Žiburio“ gimnazijos biologijos mokytoja Rasa Kučinskienė į seminarą jau atkeliavo su sveikos mitybos projekto idėja, kurios tikslas – skatinti mokinius atsakingai rinktis savo gyvenimo būdą, didinti sąmoningumą, kūrybiškumą ir iniciatyvumą spendžiant sveikos mitybos ir gyvensenos problemas. „Ieškojau bendraminčių, palaikančių mano idėją. Grupinio darbo metu su grupės nariais iš Čekijos ir Prancūzijos kūrėme bandomąjį projektą „Gyvenk sveikai“ (pranc. Vivre en bonne santé), diskutavome apie mokinių sveikatos problemas, susijusias su sveikos gyvensenos supratimo stoka. Projektavome, kaip galime situaciją pagerinti, nes panašios problemos kyla visose šalyse. Šio projekto tikslas – sveikos gyvensenos propagavimas, apimant tris aspektus: mitybą, judėjimą ir žalingus įpročius,“ – apie seminaro metu sukurtą projektą kalbėjo  R. Kučinskienė.

Klaipėdos Licėjaus mokytojai metodininkei Jurgitai Jonaitienei labiausiai įsiminė „Ledlaužio“ (angl. „Brise-glace“) metodas, kurio pagrindinis tikslas naujoje grupėje – susipažinti, pašalinti emocinius blokus, ribojančius įsitikinimus ar neigiamas patirtis praeityje. „Šio metodo dėka sukuriamos tokios situacijos, kuriose galima pasijausti saugiems, galima išreikšti save, įgyti pasitikėjimą savimi ir kūrybiškai pasireikšti. Seminaro metu dvi didelės grupės išmoko šokti modernų šokį: kiekviena grupė savo partiją. Po to, buvo suformuotos poros iš asmenų, kurie išmoko skirtingas šokių partijas bei turėjo sušokti ir savo, ir partnerio partijas. Tai tikrai sumažino įtampą ir suartino, nes kultūrų įvairovė, daug nepažįstamų žmonių vienoje vietoje kūrė įtampą, kuri buvo suvaldyta – žmonės pradėjo šypsotis, bendrauti, dalintis įspūdžiais. Puikus metodas, kurį taikant įvairias modifikacijas, galima sėkmingai naudoti veiklų pradžioje“, –  pasakojo Klaipėdos Licėjaus mokytoja metodininkė Jurgita Jonaitienė.

UAB „Pažinimo medis“ direktoriaus pavaduotoja Agnė Klimčiauskaitė-Janavičienė po daugiau nei dešimtmečio darbo žiniasklaidoje, tapusi mokytoja,  džiaugiasi galėdama tobulinti savo kompetencijas švietimo srityje: „Seminarą „eTwinning“  palydžiu su mintimi, kad būti mokytoja yra nepaprastai gera, o būti lygiaverte Europos mokytojų bendrijos nare – dar geriau, su džiaugsmu, kad galiu išmokti daug naujų dalykų, ir pasididžiavimu, kad kartu kitų šalių kolegoms galiu papasakoti apie progresyvų ugdymą, kuriuo gyvenu kasdien ir kuris įgyvendinamas tik mažoje dalyje Europos mokyklų“, – įspūdžiais dalinosi A. Klimčiauskaitė-Janavičienė.

Seminaro dalyviai aptarė ir susipažino su IKT priemonėmis, kurias galima naudoti pamokose: Quizziz, Mentimenter, Prezi.

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus:

 

Seminaro dalyvių nuotraukos.