Naujienos

Geriausias Lietuvos „eTwinning“ projektas 2024“: „Live in the present“

2025-02-10

Mielieji „eTwinning“ projektų kūrėjai, iniciatoriai ir vykdytojai, norime suteikti progą iš arčiau susipažinti su projektais, kurie pelnė pripažinimą. Todėl pakalbinome konkurso „Geriausias Lietuvos „eTwinning“ projektas 2024“  laimėtojas apie projektus laimėtojus.

Tegul kitų mokytojų ir mokinių sėkmingi projektai jus įkvepia ir jus kurti, jungtis ir bendradarbiauti su kitų šalių mokytojais programoje „eTwinning“. Vienas iš laimėtojų 16–20 m. kategorijoje yra Kauno Jono Jablonskio gimnazijos vykdytas projektas Live in the present“. Įspūdžiais dalinosi anglų kalbos mokytoja Vilda Kiaunytė, prisijungusi prie šio projekto su savo mokiniais.

  1. Kaip kilo idėja sukurti šį projektą? Spontaniška mintis ar ilgai brandintas sumanymas?

Projekto idėją radau „eTwinning“ projekto partnerių paieškos puslapyje. Projekto koordinatorė iš Slovakijos rinko mokytojų komandą projektui apie mindfulness. Man pasirodė, kad mindfulness (liet. dėmesingo įsisąmoninimo) idėjos yra labai svarbios ir naudingos mūsų mokiniams, kurie kiekvieną dieną patiria nemažai streso, todėl iškart parašiau jai, kad noriu prisijungti prie projekto. Vėliau visas veiklas kūrėme kartu su projekto partneriais nuotolinių susitikimų metu.

  1. Kokia pagrindinė projekto idėja ir tikslai?

Pagrindinė projekto idėja – mokyklose skatinti mindfulness idėjas, integruojant jas į pamokas. Siekėme, kad mokiniai suvoktų, kaip šios idėjos jiems gali padėti pagerinti tiek pasiekimus moksle, tiek psichinę sveikatą, socialinius įgūdžius.

  1. Su kokios šalies mokytojais bendradarbiavote ir ko iš jų išmokote?

Su mokytojais iš Slovakijos, Ispanijos, Lenkijos, Bulgarijos. Visos mokytojos buvo labai skirtingos, todėl buvo labai įdomu bendradarbiauti. Pasisėmiau įkvėpimo kaip motyvuoti mokinius bendroms veiklos, organizuoti efektyvius nuotolinius susitikimus su interaktyviomis veiklomis mokiniams, taip pat kaip dirbti su įvairiais ICT įrankiais.

  1. Kaip projekte integravote skirtingus ugdymo metodus, tokius kaip kūrybiškumas, technologijos ar bendradarbiavimas tarp mokinių?

Mokiniai turėjo beveik visas veiklas atlikti grupelėse ir paskui pasidalinti rezultatais. Projekte naudojome įvairius interaktyvius įrankius (pvz. Padlet, Canva, Storyjumper ir kt.). Projekte buvo įvairių veiklų, kuriose mokiniai galėjo atskleisti savo kūrybiškumą – projekto logotipo kūrimas, mindfulness advento kalendoriaus veiklos, plakatų kūrimas su įkvepiančiomis mintimis ir pan.

  1. Kaip projektą sutiko mokiniai ir ką, jūsų manymu, jie labiausiai išmoko ar suprato?

Mano mokiniai buvo labai susidomėję projekto idėjomis, nes patys suvokė, kad tai jiems yra aktualu ir naudinga kasdieniniame gyvenime. Manau, kad jie pasisėmė idėjų kaip susikaupti, sutelkti mintis, atsipalaiduoti stresinių situacijų metu.

  1. Pasidalinkite vienu patarimu, kuris padėtų pradedantiesiems ar dvejojantiems prisijungti prie programos „eTwinning”.

Nebijoti bendradarbiauti su partneriais ir visada klausti patarimų, jei kas nors neaišku. Tik bendradarbiaujant galima kurti sėkmės istorijas.

  1. Kokie trys žodžiai geriausiai apibūdina jūsų įspūdžius įgyvendinant projektą?

Bendrystė, interaktyvumas, atradimai.

Naujienų kategorijos

Žymos