Naujienos

Atgarsiai iš baigiamosios „eTwinning“ konferencijos Varšuvoje

2018 gruodžio 21

Spalio pabaigoje programos „eTwinning“ geriausių projektų autoriai iš visos Europos rinkosi į baigiamąją konferenciją  „eTwinning“ ir paveldas: praeitis pasitinka ateitį Varšuvoje. Daugiau negu 500 konferencijos dalyvių turėjo galimybę rinktis iš 40 kūrybinių seminarų ir vedami ekspertų dalintis patirtimi bei metodikomis, kaip sekėsi domėtis praeitimi ir semtis išminties ateičiai per 2018-uosius metus atsiremiant į kultūros paveldo temą, kuri 2018-aisiais buvo pagrindinė programos „eTwinning“ tema. Keletas kūrybinių seminarų temų:

 

  • „Sinergijos tarp „eTwinning“ ir „Erasmus+“;
  • „Gyvas Europos kultūros paveldas“;
  • „Naudingi IKT įrankiai, stiprinantys komunikaciją ir bendradarbiavimą „eTwinning“ projektuose;
  • „Tiesa ar nesąmonė?“;
  • „Raktas į sėkmingą bendradarbiavimą“;
  • „STEM ir kultūrinis paveldas“;
  • „Muzika linksmybėms. Muzika įkvėpimui“.

Klaipėdos rajono Priekulės I. Simonaitytės  gimnazijos informacinių technologijų mokytoja Daiva Kačinskienė dalyvavo užsiėmime „Tiesa ar nesąmonė?“, kurį vedė slovakė žurnalistė Marie Stracenska. „Buvo kalbama apie tai, kaip kritiškai vertinti internete pateiktą informaciją ir kad jai visada reikia apmąstymų ir diskusijų“ – prisiminė D. Kačinskienė.  Jai taip pat įsiminė ir belgės Sabrina Vorbau seminaras-diskusija apie tarpusavio supratimą, toleranciją ir pagarbą bei internetines patyčias. „Ji pristatė Europos Komisijos projektą „Socialinis ir emocinis mokymasis dėl abipusio sąmoningumo“, kurio tikslas – kovoti su internetinės neapykantos problema skatinant abipusį supratimą, toleranciją ir pagarbą. Buvo įdomu išgirsti, kaip kitose šalyse sprendžiami patyčių klausimai. Įgytos dalykinės žinios neabejotinai paįvairins ir praturtins pamokas bei projektines veiklas“, – džiaugėsi D. Kačinskienė.

Mokytoja Indrė Benikienė iš Telšių „Džiugo“ gimnazijos, dalyvavusi konferencijoje planuoja pildyti paraišką „eTwinning“ mokyklos ženklelio gavimui, todėl dalyvavo lektorės Anne Gilleran seminare, kur buvo pristatomos „eTwinning“ mokyklos ir patarimai, kaip tapti tokia mokykla. „Diskusijos, kaip pagerinti veiklas, kokie tikslai keliami mokykloms ir kaip paskatinti mokytojus aktyviai įsijungti į eTwinning veiklas buvo labai naudingos. Darbas grupėse atskleidė, kad Europos mokyklose problemos labai panašios, o sprendimo būdai yra universalūs“, – pasakojo I. Benikienė. Jos sukurtas projektas „Atspėk miestą: kultūrinė kelionė po Europą!“ šiemet Švietimo mainų paramos fondo „Kokybės konkurse“ varžėsi dėl geriausio projekto kultūros paveldo tematika titulo.

 

Dalyvavimas šioje konferencijoje dalyviams suteikė puikią galimybę susirasti bendraminčių naujiems projektams ir sužinoti kažką naujo dalyvaujant skirtinguose užsiėmimuose. „Svarbiausias dalykas buvo bendravimas ir susipažinimas su skirtingų kultūrų nuostabiais žmonėmis. Pasinaudojau proga lavinti anglų kalbos žinias, praplėčiau akiratį. Be abejonės, svarbūs ir įdomūs buvo užsiėmimai, kurie sustiprino pasitikėjimą savimi – jaučiuosi patobulėjusi, atradusi daug bendraminčių ir Lietuvoje, ir Europoje“ – įspūdžiais dalinosi Klaipėdos rajono Priekulės I. Simonaitytės  gimnazijos informacinių technologijų mokytoja metodininkė Daiva Kačinskienė.  

„Renginio metu įgyta patirtis leis kokybiškiau parengti, planuoti ir vykdyti tarptautinius projektus. Sutikti partneriai ir užmegztos naujos bendradarbiavimo pažintys praplės galimybes naujiems projektams, bandymams ir iššūkiams,“ – konferenciją apibendrino Ingrida Jurevičienė iš Kėdainių specialiosios mokyklos.