RSS

Naujienos

Seminaro „Kodavimas ir robotų technika“ Lisabonoje atgarsiai

Seminaro „Kodavimas ir robotų technika“ Lisabonoje atgarsiai

2018-05-07

2018 m. balandžio 12-14 dienomis Lisabonoje (Portugalija) vyko programos „eTwinning“ kontaktinis partnerių paieškos seminaras pavadinimu „Kodavimas ir robotų technika“ („Coding and Robotics“).

Seminare dalyvavo apie 80 mokytojų iš 11 valstybių – Portugalijos, Estijos, Norvegijos, Ispanijos, Lenkijos, Bulgarijos, Čekijos, Vengrijos, Slovakijos, Rumunijos ir Lietuvos. Seminaro metu dalyviai gavo ne tik informacijos apie programos „eTwinning“ veiklas, klausėsi kitų šalių atstovų informacinių pranešimų ir praktinių pavyzdžių bei įgyvendintų projektų pristatymų, bet ir turėjo progą susipažinti su programavimu, iš arti pamatyti kaip kuriami robotai ir netgi pabandyti susikurti robotą patys. Seminaras buvo gausus veiklų skatinančių bendrauti, bendradarbiauti, atrasti ir ieškoti sprendimų.

Mokymas pasitelkiant artimus šiuolaikiniam vaikui žaidimus – ypač efektyvus. Žaisdami žaidimus mokiniai gauna nuolatinį grįžtamąjį ryšį, nebijo rizikuoti, yra nuolat smalsūs ir patiria pažinimo džiaugsmą. Nemažai dėmesio seminare buvo skiriama būtent pamokų „sužaidybinimui“, kuomet vaikai mokosi žaisdami ir kurdami žaidimus patys. Seminare dalyviai sužinojo, kad vaikai kompiuterinius žaidimus gali nesunkiai programuoti patys, taip dar labiau įsitraukdami į pamokos eigą. „Playlab“ ir „Educaplay“ – tik pora iš daugybės pristatytų įrankių.

Viso seminaro metu buvo akcentuojama projektinės veiklos nauda, įtraukiant šiuolaikines komunikacines ir kompiuterines technologijas. Dalyviai iš Norvegijos kitiems seminaro dalyviams pristatė „First Lego League (FLL)“ – pasaulinį „Lego“ robotikos konkursą, kuriame dalyvauja komandos daugiau kaip iš 80-ies šalių, tarp jų ir Lietuvos. Buvo pristatyta daug įvairių įrankių, tokių kaip komiksų kūrimo platforma „StoryboardThat“ bei video medžiagos kūrimo programos „Biteable“ ir „Edpuzzle“, kodavimo įrankiai www.scratch.mit.edu ir CodeCombat, kuriuos galima įtraukti į mokymo(si) procesą.  Šių įrankių panaudojimo esmė – tai pedagogo kūrybiškumas ir gebėjimas kūrybiškiau organizuoti užsiėmimus, motyvuoti, įtraukti vaiką į žinių, simbolių ir raidžių pasaulį.

Dalyvavimas tokiuose seminaruose – tai puiki galimybė daugiau sužinoti apie programos „eTwinning“ projektus bei susirasti naujų kontaktų būsimiems tarptautiniams projektams, padiskutuoti ir pasidalinti savo patirtimi su kitais pedagogais.

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus: