Naujienos

Kontaktinio seminaro „21-ojo amžiaus gebėjimai“ Danijoje atgarsiai

2018-04-11

2018 m. kovo 6-8 dienomis Kopenhagoje (Danija) vyko programos „eTwinning“ kontaktinis partnerių paieškos seminaras pavadinimu „21-ojo amžiaus gebėjimai“.

Seminare dalyvavo apie 150 mokytojų iš 25 valstybių.

Išskirtinis šio seminaro akcentas – Danijos Mokslo festivalis (Danish Learning festival 2018), pasidalinti savo patirtimi ir idėjomis pritraukęs daugiau kaip 8000 profesionalų iš švietimo pasaulio. Šis festivalys yra švietimo naujovių, technologijų, priemonių paroda, kurioje pristatomi daugiausia daniškos kilmės produktai skirti švietimui – edukacinis konstruktorius „Klakx“, aktyvaus mokymosi sistema „Arcubal“, informacinių ekranų valdymo sprendimas „Screenpublisher“, robotikos rinkiniai „Fable“, skandinaviško stiliaus baldai švietimui „Sis“, video platforma „Panopto“ , kuri siūlo galingą sprendimą švietimo įstaigai, ketinančiai naudoti video mokymo tikslais, ir daugelis kitų produktų.

Seminaro plenarinėje sesijoje buvo diskutuojama apie šiuolaikinio pasaulio kaitą, mokyklos bei mokytojo vaidmenį pasitelkiant šiuolaikines technologijas ugdyti mokinių bendradarbiavimo, kūrybiškumo, kritinio mąstymo, problemų sprendimo įgūdžius, tai yra vadinamuosius XXI amžiaus įgūdžius. Konferencijos atidarymo kalboje vedėjas Michel Resnick teigė, kad pati svarbiausia paskutinio tūkstantmečio inovacija yra vaikų darželis, nes darželyje, anot jo, mokymasis vyksta per entuziastingus žaidimų projektus. Jis apgailestavo, kad šiuolaikinis darželis, griežtomis taisyklėmis bei mokymusi atkartojant, vis labiau panašėja į mokyklą.

Daugelio seminaro dalyvių mintis sujaukė Alan November pranešimas apie „Google“ paiešką. Jis įrodė klausytojams, kad „Google“ tikslas nėra rasti teisingą informaciją. „Google“ tikslas – padaryti jus laimingus. Pranešėjas praktiškai parodė skirtumus tarp mokėjimo skaityti ir gebėjimo skaityti internete, bei pristatė įrankį http://prism.scholarslab.org, kurio pagalba mokiniai gali analizuoti tekstus, o mokytojas mato santrauką.

Po plenarinės sesijos vykusiuose užsiėmimuose keliuose užsiėmimuose buvo dėstoma kokybiško projekto struktūra. Taip pat buvo akcentuojama tai, kad pedagogai turėtų suteikti daugiau laisvės savo mokiniams ir leisti jiems rinktis temas, kurias nori nagrinėti, leisti patiems iškelti problemas ir priimti iššūkius, leisti atsiskleisti mokinių savybėms ir tik minimaliai juos pakreipti reikiama vaga.
Dalyvavimas tokiuose seminaruose – tai puiki galimybė daugiau sužinoti apie programos „eTwinning“ projektus bei susirasti naujų kontaktų būsimiems tarptautiniams projektams, padiskutuoti ir pasidalinti savo patirtimi su kitais pedagogais.

Prisijunkite prie „eTwinning Live“ ir skaitykite apie seminaro metu užregistruotus „eTwinning“ projektus:

 

Naujienų kategorijos

Žymos